Duyguelif Hamilelikte ne zaman çatlaklar için önlem almaya başlamak gerekiyor? Sizler neler yaptınız 🙂
erifeKumruEren Duyguelif Valla canım 39.haftadayım son günlerim benim hiç çatlak olmadı şükür su cok tüketiyorum içide nemli tutmak gerekir tabikide ama Hindistan cevizi yağı baeidem yagı iyi gelir kullanmak istersen
CMELIHA Duyguelif 37. Haftaya kadar bir cizigim yoktu fakat şuan 38.haftayiz karnim belim her yerim bir haftada catladi aci bir kasinti ne yapsam gitmiyor🤔 sizde 3.aydan itibaren hergun nemlendirin peeling yapin dustan sonra hicbirsey olmaz
Asrinbaby Duyguelif 37 haftamdayım hic catlagum yok bebe yağı , zeytinyağı, kakao yağı kullanıyorum ve çatlamadım. Umarım kalan 2 haftamda da çatlamam.
Mujdeicel Duyguelif krem kullanmak İçin çatlamayı beklemeyin ayrıca o gereksiz kremlere de dünya para vermeyin . Badem yağı kullanın ve mümkünse hemen başlayıp günde 2 3 kez sürün ki çatlamayın 🧐
serapinci Duyguelif 12.haftada doktorum krem verdi . Hatta eczaneden en başından önlem almak gerekiyor aslında demiş canım ben kullanıyorum kremi şimdi