butterfly_ en güzeli alından ölçer ben eczanede çalışıyorum bo hui diye bi marka var pahalı ama kaliteli onu satıyoruz hepsiburada da indirime girmiş 500 tl den 100 tl ye düşmüş birde ilk kayıta 50 tl indirim vardı 40 kusur e gelmiş oldu bi bak istersen dün elime ulaştı gayet güzel çalışıyor