Bugun doktora gittim 35 e yeni girdim normalde kafa be diğer ölçümleri 2 hafta önde gidiyordu ama bugun kafası 39 da cıktı diğer ölçümleri boyu falan 37 de kafama takıldı yanlış mı ölçtü diye başka doktora da gitmedim su falan birikmesi yok dedi normal dedi doktor da yine de takıldım