Denizyildizii minikoglumm herşey o kadar pahalıki. Bende iyiki diyorum şimdi. Girdikleri şeyleride zaten birkaç ay giyip küçük kalan şeyler. Gerçekten çok boş masraf
Mlk12 Sumii trendyolda koleksıyon kaydetmelere katılıyorum. Sonra banabak uygulamasından puanlar toplayıp carfeursa ındırım cekı alıyorum puanlarla.
Momocuk-48 MineLule kesinlikle bi yağ alıyorum vitaminler bitmiş bebek eşyası alıyorum evde peynir sebze bitmiş kilo aldık elbise alalım diyorum aşırı pahalı allah yardım etsin
Palmiye MineLule ne güzel işimizi görüyorsa hayyata heysey lüx pahalı e bebekten olucak diye bir kanunmu var😀 lafa gelince hiçkimsede para hayat pahalı zor diyenler ebebekten çıkmıyor