Merhaba canımız annelerimiz,
Türkiyenin en büyük mobil gebelik uygulaması olarak Forum bölümümüzde bebek planlayan annelerimiz için “Bebek İsteyenler” etiketini ekledik. Sizlerden de “Bebeğin gelişimini takip etmeden kullanmak istiyorum” şeklinde yoğun talep gelince bu konuda çalışma yapmaya karar verdik.
Bebek planlayan annelerimize sorumuz; bebeğin görselini, haftasını, doğuma kalan zamanı ve gelişim bilgilerini görüntülediğiniz bölümde ne olmasını isterdiniz? (Görsel olarak)
Dilerseniz görsel olarak da yoruma iletebilirsiniz. 🥰