feriii kubratskya_ suan bende 27 haftadayim 24 den beri adalat kullaniyorum rahim kasilmasi hunilesme vardi hep yatiyorum
Cicilibicili kubratskya_ güzel düşün güzel olsun. Sağlıkla kavuşcaksın annesi miniğine. Sen bu süreçte bol kaşar peynir, ceviz vs ye. Kilo almalı. Erken doğuma da hazırla kendini ki en azından kilosu yerinde olsun canım. Stres olma sakinleş ve tamamen güzel şeylere odaklan💕
Deletedmom23234 kubratskya_ Üzülmeyin bende 31 haftalık hamileyim sancılarım çıktı her an herşey olabilir ama biz kendimize ne kadar dikkat edersek o kadar geç doğabilir bebek
feriii kubratskya_ oyle bsy demedi hastanede yattim hunilesme kapandi ama ilaclar var birsuru duzenli kullanmam gerekiyor bide yatak istirahati
Senaaa04 kubratskya_ sağlıkla kucağınıza alın insallah …bende 32 haftalık ikiz bebelerimi doğurdum 1700 gram dogdular
herhangibirkullanici 32 haftada 4cm açılma olsa hastaneye yatış mutlaka yaparlar, önce ilaçla sonra gerekirse dikiş atarak bekletiyorlar diye biliyorum. Arkadaşım bu şekilde oldu 36.haftaya kadar yatışı oldu hastanede sonra doğum yapıldı.
Senaaa04 Deletedmom23234 bitanesini 22 gün sonra kaybettim digeride 65 gün kaldı şimdi 1 buçuk yaşında..cok sağlıkli çok şükür