Nurbstn Kizlar 36. Haftadayim 3 gundur adet sancisi gibi hafif hafif agrilarm var bacaklarim bile uyusuyo Ara Ara oluyo varmi Boyle sikayetleri olan yardim
Simsim Evet doktoruma sormuştum bnde yalancı sancılar olarak adlandırdı 😢Gerçeğini nasıl anlıcam demiştim sık aralıklarla gelip artarak olursa normal sancımış
Simsim Bn 38haftadayım hala çekiyorum😓Garip biley sürekli tuvalete gitme isteğim arttı bu günler haftaya sezeryan günü verdi o güne kadar normal gelmezse iyidir 😓
Elfszgn Bende aynı durumdaym sabah htta şiddetlendi hergn oluyo bu sancılar bendede sıklaşcak gbi sanki ilerleyn zamanlrda bakalm artık
Elfszgn Nurbstn hftaya kontrle gdcem bakalm suan acılma varmı yokmu blmyrm gecen gttgmde cıkmamstı nst de sancm ama smdi daha cok arttı belki cıkar ☺