Ben 2.yi bekliyorum Allah izin verirse oyle olur olmadık doldurmayın çantayı derim kendim tesetturluyum o yüzden kendi temel ihtiyaçlarımı alıyorum zaten detay vermek kişiden kişiye değişir anneler için. çocuğa gelecek olursak ben bu 2. İçin koyacağım şeyleri yazayım en iyisi
1.tam set hastane çıkışı ilk giyecekleri
2.1tulum 1alt üst takım
3.2 adet zıbın
4.battaniyesi ama ince çok kalın değil +muslin örtü
- Ağız mendili bez ıslak mendil emzik
Bunun dışında mama göğüs pompası falan bunlar yük etmeyin herhangi durumda hastane pompa da veriyor mama da yani kasmayın bu kadar sonra o elinize almadınız kıyafetleri tekrar yıkama ihtiyacı duyarsınız ben size diyim