2areninannesi Arkadaslar 28+1 haftalık hamileyim. Oğlum iki gundur sankı bır tarafa toplanıyor. Dısarıdan bır çıkıntı oluyor ve toplandıgı yerde canım agrıyo. Sizler aynı seyi yasıyor musunuz? Neden oluyor acaba?
cinardefnemoms 2areninannesi rahat pozisyon ariyodur kendine öylece kaliyodur orda korkulcak bişey yok canım. İlk gebeligimde oğlum tek bir yerde duruyodu yamuktu karnım arada donsede yine aynı pozisyonu aliyodu göbeğim hafif yamuk kaldı doğumdan sonra😂
Demir06 2areninannesi bahsettiğiniz şey sancı ama korkmayın dinlenmek,bol su içmek ve magnezyum iyi geliyor ama doktorunuza mutlaka söyleyin
3cocukmucizem 2areninannesi canım korkutma kendini 3 cü gebeliyim artıq biliyorum haraketderini. Erkek çocukları balık gibi kıvrılır sağa sola bir yerdə toplanır kalır o hareket yapdıqca ağrıda veriyor bir şeyki karnında hareketde tabiikide ağrı vericek
Zezeeeyyldrm 2areninannesi benimde bı hafta öyleydi 26+6 haftalığım oğlum sağda toplanıp orayı hafif ağrıtıyodu
Emosss35 2areninannesi 21 haftadan beri yasiyorum bu bahsettiklerinizi hatta rahim komple sertlesip tas gibi oluyor birde bir haftadir hareketleri azaldi 28 haftamdayim suan
2areninannesi Emosss35 evet bende farkedıyorum bır yere toplandıgından beri yani ıkı gundur daha az hareketli