Bugün kontrolüm vardı 33+2 deyim. Doktorum plasentada hafif kireçleme başlamış dedi. Önemli bi sorun değil dedi sadece başlangıcı olmuş dedi. Erken doğuma falan sebep oluyomuş. 40 haftayı görmezsin ama 37 den önce de doğum olmaz diye düşünüyorum dedi. Başına böyle bişi gelen var mı? Ya da kireçlenmesi olupta doğum yapan?