Berkos Arkadaşlar 3 gün regl geçikti gündüz yazmıştım.. beta yaptırdım bu akşam değerim 100 çıktı nasıl sizce 😖
AslhanDzenli Benimde 97.6 çıkmıştı 1 hafta sonrasında ultrasonda keseyi görmüştük 10. Haftada da kalp atışını duymuştuk .. Hayırlı olsun tebrik ederim 👏🏻👏🏻