Merhabalar,
Kasıklarımda sürekli bir şişkinlik hissiyatım ve arada gelen bıçak sokma gibi kramp mevcut,Konu hakkında doktora muayene oldum ultrason, idrar ve kan tahlili alındı sonuç olarak yumurtlama döneminde bu hissiyatın ve arada giren krampların normal olabileceğini devam etmesi halinde tekrar muayeneye gelmemi önerdi.Muayeneden sonra bebek düşünmeye başladık zaten. 1 haftadır da kasıklarımda ki şişkinlik (aşırı idrar birikmesi yada aç olduğum halde tok hissettirecek kadar fazla gibi yorum şeklinde) devam ediyor sizce neden olabilir ?