Kedisever3535 ben Bursa İlcesinde oturuyorum mide btması olunca apar topar bi doktora gittim bebeğimi kontrol ederken doktor bant oluşmuş dedi sonra kollarına filan baktı bisey yok dedi çok şükür mide batması geçmeyince Bursa’ya kendi doktoruma gittim o hiç bahsetmemişti ben sorunca evet var dedi ama olabiliyor dedi Salı günü tekrar muayeneye çağırdı birde detaylı ultrasonda bakmak gerekiyor dedi yine de yanlışlık olabilir mi