Merhaba hanımlar iyi günler. Bugün doktor randevun vardı kontrole gittim 9 haftalık bebişim. Kalp atışını doktor duyurmadı bana ama acaba istemem mi lazımdı yoksa doktor dinletiyor mu sormadan da. Bide ultrason fotoğrafını vermedi ama nasıl yapmam gerekiyor. İlk kontrolümdü bilemedim pek. Bi akıl verir misinizzz