Emel29 ah bende de bir diş sorunu var bazen kendi kendine şişiyor hamile olduğumu bilmeden 10 tane iğne yedim 2 gün önce yine başladı şişlik ağrı buz koydum şişlik indi internetten biraz araştırma yaptım gebelikte dişe dokunmuyorlarmış eğer şişlik varsa buzu bir havluya veya peçeteye sarıp üzerine uygulayabiliyorsun biraz olsun hafifliyor