Güzel anne ve anne adayları ben tam 36 haftalık hamileyim dün NST de 40 ın üzerinde çok hafif sancı çıktı doktor serum ve ilaç verdi ikinci NST de biraz sancım düştü ama yinede çıktı. Şimdi de geceleri uyuyamıyorum uyuyup uyansam da sol sırtımla sol kasığım ağrıyor ne yapılıyor bu durumlarda