Merhaba arkadaşlar 36+2 günlük hamileyim
Şuana kadar gittiğim hiç bir doktor bana böyle birşey demedi bebeğin gayet iyi olduğu söylediler fakat dün araştırma Hastanesi’nde uzunca izledi ve bebeğin karnı 3 hafta önde dedi çok şiş dedi ne yapicaz dedim yapilicak birşey yok doğumu beklicez dedi sizlerden de böyle cevap alan doğumda sıkıntı çıkmayan varmı