Emlyjams 21 haftalığım 3 4 saattir kipirdamiyo esim de yok evde hastaneye gidemiyorum bugün çok yoruldum ve cok ağladım üzüldüm stres yasadim ondan olabilir mi nolur bi akil verin uyuyomudur ki
Ummi Emlyjams korkmana grek yok ki bende 21 haftaligm yeni hssetmeye basladm bebegimi sabh harektliydi aksamdn beri hic etmedi harekt
Yabrukus Emlyjams canım soğuk su iç bi parmaklarınla karnını dürt sola yat korkma sertleşme falan varmı karnında
Esraece Korkma cnm benim 28.haftaya kadar hareketleri duzensiz zaten benim o haftalarda 1 gun kilir kipir erteso gun hic hareket etmezdi yine icin rahat etmesini istersen bi doktora git
Tugba33 Esraece canım evde sekerli birseyler varsa ye sol tarafina Yat yarın saat korkma bende 22 haftaligim bugün bende az hissettim
ErsiNuray Emlyjams kiz korkam evham yapma normal uzan dinlen guzelce 28..haftadan sonra daha cok dikkat et haraketlerne henuz kucuk ve yoruluyo senle beraber.
Yabrukus Emlyjams olur canım normaldir belki rahim genişlemesindendir stres yapma korkma biraz karnınla oyna hafif parmaklarını gezdir tatlı soğuk bişeyler ye iç oynar uyuyodur daha çok küçük o haftalarda çok uyuyorlar
Ntugba Emlyjams canım çikolata varsa ye sol tarafına yat bende çoğu zaman ise yarıyor umarım sende de yarar kötü düşünme
Asiyeomur Emlyjams canım korkmana gerek yok biz iş yaparken nasıl yoruluyorsak onlarda yoruluyor büyük bi ihtimalle dinleniyordur