Hayaliine Kızlar az önce bir post gördüm 6 haftalık hamileymiş ama bebek 7 haftalık gözüküyormuş doktor önde gitmesi erkek olduğu anlamına geliyor bebek erkek demiş kdkskdkdkdl🤣 hiç gülesim yoktu şaka mı bu ya 🤣
belisslinaa Hayaliine 😂😂😂😂 zengine önden gidiyor erkek derler fakire geriden geliyor kız derler Müge apla 🤣
Biranne2meyve Hayaliine yani buraya o kadar yazabilirken bu soruyu bi Google a yazıp araştırmak var hani imkanı var mı imkansız mı bu insanlar artık bilerek yapıyor bence yani 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Biranne2meyve Hayaliine bende öyle bide tutturmuşlar erkek bebek ileride gider ya ben o zaman erkek doğacakmışım da kız olmuşum 54 cm 4buçuk kilo olarak şaşkınım yani 😅
Hayaliine Biranne2meyve az önce doktordan çıktım bende 8+2 olması lazımken 8+4 müş o zaman oğlum mu olacak sacmalık resmen cahillik 🤣🤣🤣
Biranne2meyve Hayaliine kesinlikle öyle gerçekten sonuna kadar karılıyorum 😄 benim kızım var şimdi de oğlum olacak kızım daha önde gidiyordu mesela buna göre