Ya kızlar ilk hamileliğim 30.haftam ve bebisime neler almam gerektiğini blmiyorm
Üç dört takım aldım ,zıbın flan aldım on tqne ya da on iki , iki üç tane ayaklı don aldım,üç dört küçük ilk dogdugunda gymelik takım,çorap eldiven şapka flan bir twne de hastane ckisi aldım
Doğunca da alırım eksikleri diyorum ama bska neler almam lazm sizce
Bebişim Eylül de olacak çok sguk olmayacağı için kalın bttaniye bir tane aldım geriisni muslin olarak alım diyorum onlardan da şuan üç tane aldm bska neler almam lazm sizce
Gysi anlamında