Fatosef 39+1 im az önce çatı muayenesi oldum ama bebek hala kanala girmemiş. Rahmimde açılma da yokmuş. Doktor ameliyat diyor. Bu haftada olup bebegi kanala giren oldu mu. Normal istiyordum ama rahim açılmam da yokmuş yaşayan bilen varsa yardımcı olabilir mi?
Ahsenleyl Fatosef ben de 39+1′im geçen hafta çatı muayenesi oldum ben de açılma vs.yok.Ne sancı ne başka birşey var😔karın düşmesi olayı sizde oldu mu?benim bebeğim hala çok yukarda zor nefes alıyorum bu haftalarda aşağı inmesi gerekiyormuş sanırım
Zeynebakman Fatosef Özele mi gidiyorsunuz? Özeldeki doktorlar sezeryana almak için yalan söyleyebiliyorlar. Bir de devlete görünün derim
Akker Arkadaşım dün doğum yaptı , 39+5 , onun da kanala falan girmemişti ama doktorunuz siz de farklı bir sorun görüp (bebek ve sizin için bir risk) söylediyse bilemiyorum 🤷🏻♀️
Fatosef Akker v şeklinde açılması gerekiyormus sanırım ama benimki daha kisitliymis ama açılma ihtimali varsa bende beklemek istiyorum 40 a kadar en azından
Ahsenleyl baby_mama zaten bunu doktor söylemedi de kim görse ayy karnın çok yukarda diyo ben de dedim heralde inmesi gerekiyor😂🤷🏼♀️
baby_mama Ahsenleyl ayynen bana da aynısını diyorlardı sürekli, moralim bozuyordu ama o iş öyle değilmiş meğer 😄 boşverin diyenleri 😄
Dilek33 Papatyya bnde bu konuyu anlamıyorum ki doktrm baktı sadece çatı müsait dedi açıklık fln bhsetmedi bnce son ana kadar açıklık olayı degisebilie