gke_tekin
37+6 haftadayım bebek henüz kanala girmemiş normal Doğum istiyordum doktor bol bol kumda yürü hareket yap sık sık diyor.ama havalar çok sıcak olduğu için akşamları yürüyüş yapıyorum evde ufak tefek hareket nasıl olucak bilmiyorum iyice korkmakya başladım 😔