Bu bir enfeksiyon belirtisi. Mutlaka doktora görünün bence ertelemeyin. Bende bu dediklerinizin hiç biri yoktu bir rahatsızlığım falan da yoktu. Ama son idrar testinde enfeksiyon çıktı mesela. Hamilelikte yaygın görülen bir durum ve çocuğa da yan etkileri olabiliyor. Bence ertelemeyin derim.