Arkadaslar öncelik özür dileyerek soruyorum ben Mersinde yaşıyorum hava çok sıcak ve çalışıyorum gün içerisinde tuvalete gidip geliyorum akıntı var ve afedersiniz pantolonuma kokusu sinmeye başladı, otobüste falan hep tek oturmaya çalışıyorum, kokuyu ben alıyorum muhtemelen başkası da alıyordur var mı bir öneriniz ,sabah işe gelirken duş alıyorum akşam eve gidince de yıkanıp ic çamaşırı değişiyorum surekli başka napabilirim ya 😞