Merhabalar
bugün kontrole gidince rahim ağzı uzunluğumun 2.6 cm olduğunu gördük ve erken doğum olabilir olursa yaşamaz diye duyduk
23+5 hafta olduk
Rahim ağzında hiç açılma yok
Doktorum progestan iğne başladı ilk gebeliğim yapısal da olabileceğini düşünüyoruz çünkü 3.8 olduğu zamanlarda oldu 3.3 falan da bazen arttı bazen eksildi en düşük bugünü gördük
kötü düşünmeyelim dedik
odasını hazırlıyorduk ondan bile vazgeçtik kontrole kadar
böyle bir durum yaşayan var mı ?
- Haftalarımda da progestan kullandım 2 hafta rahim yukarı büyüsün diye halbuki yapısal olarak geç yukarı çıkan bir rahimdi benimkisi bunu tecrübe etti doktorum 20. Hafta da istenilen seviyeye ulaşmıştı bile
Bu şekilde
düşünceleriniZi merak ediyorum🙏🏻