Merarr bende şeyi çok merak ediyorum ikinci gebeliğim ama hala bir fikrim yok bir kırmızı 140-150-160 yazan yer kalp atışı onu idrak ediyorum iyi kötü şükür 😂😂 ama yeşil 20-30-40-50 yazan yer mi sancı oluyor acaba bugün bnm 40ve üzeri çıktı birkaç kez Dr rahim ağzı ölçtü adalat verdi kasılmalarım oluyor dedim diye ama sancı yazan yer orası mi acaba fikri olan var mi