Merhaba güzel anneler çok şükür buraya dogum hikayesi yazmak bana da nasip oldu çok hikaye okuyordum çok seviyordum
Perşembe akşamı saat 7 de sancılarım başladı ufak ufak yürüyüşe çıkmıştım yolda baktım yürüyemiyom agrı öne atıyordu eve döndüm yarım saatte bir geliyordu sancı saat 11 oldu duşa girdim rahatladım uyumaya çalıştım uyuyamadım gece 3.30 ta suyum boşaldı yatakta hızlı banyoya koştum üstümü degiştim eşimi kaldırdım kayınvalidem de yanımdaydı sagolsun dogum için gelmişti üçümüz hastaneye gittik baktılar açılma daha 2 cm serum taktılar bebek biraz aç dediler açılmamı bekledik ama serum takılıyken sancı karşılamak bi hayli zor ne yatabiliyorsun ne oturabiliyorsun yürümek istiyorum serum engel neyse baktım yapamıyom ben sezeryen istiyorum diye tutturdum nöbetçi ebeler vardı sadece o saatte Dr acil bişey olunca çagrıyoruz açılman ilerliyor dediler TM dedim baktı 4 cm saat 6 gibi bidaha baktı 8 suni sancı almadım tuvaletim var dedim TM dogumhaneye gidiyoruz dediler çatala çıktım tabi korkudan nasıl ıkınılıyor onu da unuttum bi yandan o ebenin yardımcısı karnıma bastırıyordu orda çok bagardım vazgeçti bastırmaktan sonra ebe alttan igne yaptı kesi attı bana da biraz anlattı napıcagımı topladım gücümü kaydı içimden prenses ben çok korkak biriyim vajinismus geçmişim var normal dogum yaptıgıma ben bile inanamıyorum 6.30 ta girdim içeri 7.10 da dogdu kızım 3500gr saglıgı yerindeydi çok şükür ebe temizleyip kucagıma verdi kokusu çok başka benimde işlemimi 20 dk da halledip odama götürdüler sütüm 2 ci gün geldi emziriyorum öglen 2 de taburcu oldum evimizde 6 ci günümüz şimdi https://resimyukle.io/r/OOG9BipXpk
Çok şükür 🙏 atlattım zor biraz ama yapıllamıycak bişey degil şu an çok iyiyim dikişim biraz sızlıyor oturup kalkarken oda normal
Bu arada kayısı suyu almayı unutmayın acayip fayda ediyor gaz problemine
Herkese hayırlı güzel dogumlar diliyorum burdan ayrılmıyorum kopamıyorum silmiycem o yüzden uygulamayı 😍♥️🌹