Gamzeeeek Merhaba bir şey danışmak istiyorum 32 hafta da çalışamaz raporu alabiliyoruz ya illa 32+0 da mı gitmemiz lazım yoksa 32+5 de gitsek sorun olur mu? Bir de başka doktordan alınabilir mi? Çünkü şehirdışında olacağım 32. Haftamda
polyanne Gamzeeeek 32+0 sınır diye biliyorum yani o tarihten itibaren alabilirsiniz ben ilkinde devlete gidiyordum ama o haftamda Dr izinliydi o yüzden özelden almıştım raporu
Gamzeeeek eyllekn-35 33. Haftaya kadar herhangi bir gün gidebilir miyim? Ama 32 de olması gerekiyor ya doğumdan önce 8 hafta hesaplanması için doktor rapora tam 32 mi yazıyor acaba
eyllekn-35 Gamzeeeek geri hangi bir gün gidebilirsin 33 e kadar doğum 37 de olabilir sonuçta 8 hafta şartı yok canım