Aysedemir43 Kızlar ben 3 gün önce sezaryen ile oğluşumu kucağıma aldım. Ayak bileklerim ve ayaklarım çok fazla şişti. Ne yapsam iner ve ödemi nasıl atabilirim
E-Y Aysedemir43 Bol su ve yürüyüş iyi geliyor diye biliyorum ben hareket etmek uzanirken ayaklari havaya kaldirmak birde eşiniz akşamları biraz masaj yapsin oda iyi geliyor. 😊🌸