Kizlar merhaba yumurtlamanın 8. Günü test yaptım 0.100 çıktı sizce yükselir mi ?
Rusnam erken henüz bir hafta sonra çıkar
Rusnam Bende evde test yapmıştım negatif çıktı kana gitsem mi diye düşündüm
Rusnam çatlamadan 14 gün sonra test yap canım çok erken yapmışsınız
İnşallah
sehrengiz_8 inşallah pozitif olur dua edin lütfen
Rusnam İnşaAllah pozitif olur olmazsa da umudu bırakmak yok muhakkak olacak