Merhaba arkadaşlar dün gece biraz rahatsızlandım acile gittim tahlil, ağrı kesici serum, oksijen derken biraz toparlandm şuan yine dün geceki gibi oldum. Crp 0,56 çıktı enfeksiyon varmış, benim durumumda olan var mı biraz endiselendim açıkçası. Daha önce bir düşüğüm aslında bu yüzden endişeleniyorum. Bilgi sahibi olanlar yardımcı olursa sevinirim.