Minikmucizem22 Kızlar merhaba 2. Doz tetanoz aşım bayramın 3. Gününe denk geliyor sağlık ocağı kapalı mıdır? Kapalıysa en yakın pazartesi, olmam gereken tarihten 3-4 gün sonra. 2? Doz aşı tam 2 ay sonra mı olmalı yoksa 3-4 gün geçse sorun olur mu?
Merosing Minikmucizem22 Hiçbir sorun olmaz canım birkaç gün önce veya birkaç gün sonra yaptırabilirsin onlar zaten gebe kartına yazarlar veya seni ararlar bende öyle olmuştu :))
balbocegim27 Minikmucizem22 geçse de günü sorun olmaz ilk doz normalde 20 haftadaymis ama ben 21+6 da yaptırdım çünkü bi numara verip arayın gelin dediler aradım açmadılar uzadı gitti zaman
Sita3434 Minikmucizem22 ben doktoruma dün sordum canım sorun yok dedi 2. Dozu bir hafta geçtikten sonra oldum sağlık ocağı da olabilirsin sorun yok dedi yani günü gününe olmak gibi bir şey yok 28. Haftayı geçirmemeye çalış o yeter