Zeynep007 Hanımlar merhaba bugün şeker yükleme testi yaptırdım açlık kan şekerim normalken tokluk kan şekerim 172 çıktı değerler 140 ve üzeri olursa riskli mi oluyorum 😣😣aranızda bunu yaşayan varmı neler yaptınız ?
Zeyyyn Zeynep007 gebelik şekeriniz var demek diyetle kontrol altına alınır ve şeker kontrolu yapılıyor dahiliye yada endokrine yollar
Zeynep007 Zeyyyn teşekkür ederim cevap için benim normalde şekerle ilgili sıkıntım yoktu hiç de beklemiyordum ama 😟 çok panikledim konuyla alakalı birşey bilmediğim için … doktorumla henüz iletişim kurmadık
Zeyyyn Zeynep007 zayıf yada şişman kimde var yok şeker belli olmuyor yükleme ile çıkıyor aşılamıcak birşey değil ama insan tedirgin olmuyor değil üzüldüydüm bende çıkınca 10 günlük diyet ve ölçüm yaptım sonuçlar iyi dedi mesela ilaç filan kullanmıcam 3 ay kaldı diyete devam edicez
Zeynep007 Zeyyyn ister istemez tedirgin oldum stres yaptım ama inşallah aşılabilir bir durumdur 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 😢 çok fazla da tüketmiyordum tatlı ama demekki gizli bir durummuş
elisa123 bizde dün verdik 50 gr 177 çıktı doktora daha gôstermedim izine gitmis yüksek sanırım e nabzdan baktım stresten aglıorum daha 25 haftalığız bebeğime birsey olurmu ne ypcgm 😔😔
Zeynep007 elisa123 evet 140 ve üzeri yüksek olarak geçiyor doktorumuzla iletişim kurup ne yapacağımıza karar vermeliyiz muhtemeln üstteki hanımefendinin söylediği gibi diyet yapacağız
Zeynep007 elisa123 bende strese girdim ama inşallah diyetle atlatmaya çalışırız 🙏🏻 Doktorum salı günü yine gel 100 mg şeker yükleme testi yapalım dedi
Zeynep007 Asel4220 inşallah diyetle atlatırz 🙏🏻 Stresten öğrenince daha çok karnım acıktı 😟😟 normalde tatlıdan tiksinmiştim aslında hamilelikte ama neden yüksek çıktı bilmiyorum 🤷♀️
Asel4220 Zeynep007 genetik yapınızda vardır benim de öyle imiş diyete başladım siz diyet yapıyor musunuz