Burcu-112 Forumumuzda kırıcı , aşağılayıcı, üslupsuz vs sözlere yer veremiyoruz. Ki kimse kimseye burda “hırlamaya devam et” gibi bir cümle kuramaz. Burada bir sürü etiket var onlardan birisi de “annelerin gün odası” etiketi. Bu etiket üyelerimiz dert, tasa, aile sorunu, stres atma , dedikodu yapma gibi şeyleri paylaşmaları için var. Burada kimse size zorla postlara bakın demiyor değil mi :) Formumuzun şöyle bir güzelliği var, rahatsız olduğunuz posta girip üstte “takip ediliyor” kısmından “takip edilmiyor” yaparsanız. Ana sayfanıza o post düşmez. Veya yukarıdan istediğiniz etiketi seçip oradaki postlara bakabilirsiniz. Mutlu Forumlar dilerim ☺️