Eminebilen2 Merhaba iyi günler bebeğimin cinsiyeti kız isim konusunda çok kararsız kaldım bana yardımcı olumusunuz Fatımagül ve Ebrar sizce hangisi daha güzel olur ?
narmin96 Eminebilen2 İkili isim koyacaksınızsa Gül Ebrar, y da Ebrar Gül de hoş olur gibi. Tek isim koyarsanız eğer Ebrar bence. Karar tabii ki de sizin🌸