zhlgs Seferyehatun ben ic anadolu da yerel bi hasteneye gidiyorum bilinen bir hastane değil. Muayene 110 du 125 olmuş, doğum 2350 idi 3200 olmuş. Ne kadar büyük bi artış olmuş birden
Kuben Seferyehatun benim cumartesi randevum Çamlıca Medipol bakalım öğrenirim ne durumda ? Of doğum ücretlerine de aynı oranda geldiyse eyvah yani
Munzurrrrr Kuben canım ben perşembe günü gittim benden önceki bayan fiyatları soruyordu ağustos ta %20 zam olacağını söylediler esenler medipolde
Dilekcnkn zhlgs Genelde ocak ayında zam yapılıyor dün gittim aynıydı benim ücretim doğum için fiyat aldık zaten ama inşallah muayanelerde pahalı olmaz
Dilekcnkn zhlgs Sanki çok ucuzda her şey bir hastahane kalmıştı gerçekten nasıl bir ülkeyiz anlamıyorum ben
Kuben Munzurrrrr hımm bilemedim ki yukarda arkadaş zam geldi yazmış ama yarından sonra öğreneceğim bakalım neler olmuş.