Önceden 3 düşüğüm var. Gebeyim 1 aydır kahve lekelenmem var. Gerekli tüm iğne ilaç alıyorum. Ancak azaldı bitmek üzere lekelenmem. 1 aydır yatıyorum. Normalde hiperaktif biriyim. Çok sıkıldım. Şimdi bu lekelenmem biterse şayet riskim biter mi ? Yoksa 12-14 haftaya gelmeden risk bitmez mi? 8 haftalık gebeyim bu arada. Benim gibi olanlar ne zaman normal hayatına döndü?