Ben de Adanadayım Ağustos başı için sezeryan için anlaştık. Doğum ücretinden etkilenir miyim diye sorduğum da zam gelir mutlaka dediler ama doktorunuz ile konuşursanız sorun olmaz onun verdiği fiyat geçerli kalır dedilerdi anlaştık neyse ki kafam rahat sanırım muayene ücreti farkı ödeyeceğim zam geldiyse neyse ki son ayım