Nil2018 benim planlı sezeryan değildi acil sezeryandı benim de hiç bi fikrim yoktu açıkçası. Spinal de varmış ama ben sancıdan bayılma noktasındaydım soramadım ayrıntısını eşim de dr ameliyatıma girdi o genel anestezi aldırdı. Spinali sorabilirsiniz yaşayanlara. Uyanırken zorluk yaşamadım 6sa sonra yürüttüler. Benim doğum kendinden başladığından sütüm geldi ama mama vermeye çekinmeyin gelmezse ki eşim de bir sefer verdirdi.yürümek çok zor oluyo,yatıp kalkmak çok acılı. Dediğim gibi hiç düşünmediğim bir şey olduğundan bilmiyodum bu kadar sonrasını.ama bol yürüyüş yapmak lazım yürüdükçe iyi olmaya başlıyorsunuz. 🤗