Bukre_01 Selamun aleykum hanımlar,adana da olupta şehir hastanesinde doğum yapan Var mı,varsa hastanenin temizliği ebe ve hemşire ilgisi nasıl, bi de kadın ebeler var mı?
Beyzan Bukre_01 ben orda doğum yapmadım üstte kalsın ama zaten kadın doğumlarda tüm ebeler kadın. Hemşireler kadın hasta bakıcılar kadın m sadece erkek doktorlar olabiliyor.
Bukre_01 Beyzan erkek ebelerin olduğunu duydum ve eşimde bu konuda baya inatçı o yüzden kulaktan duyma değilde birebir görmüş insanlardan duymak istedim