litha aynen canım yarın inşallah belli olacak senin de insallah siliklestigini görürsün bian önce ozaman çatlamış demektir. 😊
Yavrum bilmiyorum evde 1 testim vardı yaptım siluetini gördüm ama telefonda asla belli olmadı sinir oldum. Ama 2 yıldır olmadığı için hiç ama hiç umudum yok aldırmadım oyuzden. 2 aydır da adetim gecikiyor yine gecikicek diyorum.
Benim döngüm normalde 27. Gün adet oluyorum. Ama bazı aylar 2 gun erken 2 gun geç geliyor. Sonunda regl oluyorum.
Dun ve bugün de ağır grip geçiriyorum hiç halim yok test almaya. Ne diyeyim inşallah bir gün hepimiz burada güzel haberler verebiliriz canimmm.