Elcnbykckr Merhaba arkadaslar, Karan 💙 ismi nasıl sizce ? 3 yasında oğlum var bitane daha onun da adı Ayaz ☺️
GNurr Elcnbykckr çok güzel bir isim bence :) bizim daha cinsiyet belli değil ama aklımdan geçen bir isim bu 🥰
Elcnbykckr Burcu_NFUE sizce uyumlu oluyormu diğer oğlumla. Herkes Ayaza poyraz Aras falan yakışır diyor ama Karan ismi hem farklı anlamı güzel ve çevremde daha kimselerde rast gelmedim
Burcu_NFUE Elcnbykckr iki çocuğun isminin uyumlu olmasına gerek yok ki . İkiside farklı sonuçta ismleride birbirinden farklı olsun ama karan çok güzel bence ☺️ İkiside uyuyor . uymuyor diyen varsa kendisi koyacaktır seni vazgeçirmeye çalışıyordur 😂
Elcnbykckr Burcu_NFUE Ay cok güzel dediniz 🤣😄 cok içime sindi açıkcası bide ben beğendim eşiminde hosuna gitti anlamına bakınca.
Burcu_NFUE Elcnbykckr bence çok güzel isim oğlum olsaydı koyardım ikisininde ismi birbirinden güzel 😍 vazgeçmeyin karan koyun ☺️
Mercimegim4 Harika bir isim ama 10 çocuktan 8 nin ismi neredeyse Karan olacak. Bende isim düşünüyorum karar veremedim hala
Elcnbykckr Mercimegim4 hiç duymadım açıkcası çevremde kimsede forumda da bazen bakıyorum TEK tük gördüm karan koyacak
Mercimegim4 Elcnbykckr Fahriye evcenden sonra herkes koymaya başladı valla 😂 arkadaşım geçen doğurdu Burak Karan koydu biri hamile o da Karan koyuyor. Ya Karan ya da kayra etrafım😂 siz nasıl isterseniz öyle koyun tabiki 🙏💕
Elcnbykckr GNurr tesekkür ederim evet benimde içime sindi 🤭 bide sanırım çevremde kimseden duymamam olduğum konumda bile kimsede duymamam cezbetti sanırım
GNurr Elcnbykckr evet şuan çok duymadığım bir isim benimde ama yakında patlar kesin 🙈😊 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰