Kumrukus13_ anladım canım, umarım iş bulabilir, Allah yardımcınız olsun🤲 bende ikinci çocukta zorunlu olduğunu biliyorum, doktorum çok bilgili olduğu için güveniyorum bende ☺️ dediğim gibi bebek doğunca kanı eğer anneyle uyuşmuyorsa iğneyi yapıyor. Çünkü doğduktan sonra öyle bi sorun varsa tekrar yapıyorlar diye biliyorum.🤷🏼♀️ İçin rahat etmiyorsa yapalım dedi ama ben güveniyorum, çokta içim rahat ☺️