z-sahin25 Kızlar selam 33+3 olduk bugün kontrolümüz vardı bebeğimin kilosu 2025 çıktı doktor biraz gerilik var dedi önemli değil ama dedi yinede içim çok huzursuz sizin bu haftalarda kaç kiloydu bebekler kilo alıması için neyapmalıyım
defnes_mom z-sahin25 34. Haftada 2500 dü bence sizinki de geri değil. Ben kaşar peynir muz kefir yoğurt ceviz çok tüketiyorum bir de sütle cicibebe. Kilo alır inşallah daha doğuma da var içiniz rahat olsun 🙏☺️
Havvanur42 z-sahin25 Canım benim o haftada 1750 idi iki hafta gerilik var demişti. 36da gittim 2,500 olmuş normal dedi kilosu için yani bence seninki de aşırı düşük değil sıkıntı yapma, yemene içmene dikkat et
Smanrsmsk61 z-sahin25 33+1 de gittiğimde 2062 gr dı kilosu normal dedi sadece karın çevresi 1 hafta geri gözüküyor dedi o kadar bende sorduğumda bi sorun teşkil etmez sadece protein ağırlıklı yemeye süt ve süt ürünleri tüketmeye devam et dedi bende uyguluyorum inşallah kapanır bu açıklıklar
Ysmmmnn z-sahin25 gayet hormal kilonuz hu haftalarda bu kadar olunuyor hilidğim kadarıyla içinizi rahat tutun düzenli beslenn bol su tüketin
z-sahin25 @Ysmmmnn teşekkür ederim canım sağol boşuna korkuttu beni o zaman gelişiminde biraz gerilik var diye
Elf3535 Durubatu benimde 2200 du haftasiyla uyumlu dedi doktor zaten burda okuduğum bi kaç postta çoğunluğun bu kiloymuş