Aanneoldumm Joie Tourist Bebek Arabası https://www.hepsiburada.com/joie-tourist-bebek-arabasi-p-HBV00000KNOJ4?magaza=HarikaFiyat&url_src=ios-product-detail şu arabayı kullanan bilen var mı acaba anneler fikirlerinize ihtiyacım var bilgilendirirseniz sevinirim 🙏
GunesMom Aanneoldumm joie mirus çift yönlü aldık biz 7 kilo ağırlığı var çok hafif tek elle katlanıyor,daha kullanmadık ama tavsiye üzerine aldık bi bak istersen
Aanneoldumm Sumc evet onu gördüm harikaydı ama bu baktığım bana 1250 ye gelecek bi tanıdıktan hiç kullanmamış sattığı için almayı düşündüm yoksa benim de joie litetrax 4 de gönlüm var
Ays0 Joie muze lx aldım ben. Bu araba hakkında bilgim yok ama hatırladığım kadarıyla e bebekte 1600 civarı bir şeydi fiyatı bence bir inceleyin aynıysa bu kadar ödemeye hiç gerek yok
Denizyildizii Aanneoldumm oturma yeri küçük dar rahat oturamıyor. Ayaklarını koyacak yeri yok. Biraz büyüyünce özellikle dik konumda oturamıyor. Hep yatar gibi oluyor. Sürekli içinden kayıyor 5 dk da bir düzeltmek gerekiyor
Burcu_NFUE Aanneoldumm arabayı aldım henüz bebeğim olmadı ama çok beğendim çok kullanışlı olduğuna eminim ☺️ Fiyatıda sizin linktekinden daha uygun
Ays0 Aanneoldumm henüz kullanmadım ama 3 ay kadar oldu alalı kurdum evde duruyor. Halıda perkede vs sürdüm sürümü rahat 360 derece dönüyor tekerleri manevrası hoşuma gitti kapatma açma da tek elle olduğu için memnun kalacağım diye düşünüyorum
SutlacimiYedimmiBen Aanneoldumm modeli biraz farkli olsada ben 3senedr bu markayı kullnıyorum cok kullnisli ve pratik
Nurgullmom Aanneoldumm Bunu bilmiyorumda joie litetrax 4 travel sistem aldım pusetiyle birlikte henüz kullanmadım ama sürüşü felan gayet rahat yeğenimi gezdirdim bi kere çok iyi sürülüyo onu tavsiye ederim
Ays0 zcelik evet puseti ile beraber yeşil rengi aldım 3 ay kadar oldu indirimdeydi alırken çokta içime sindi
Gururunannesi Aanneoldumm tekerlekler bir sah bir sol yapıyor. Ablam kullanıyordu. Birinci ayında letgoya attı