Kızçeler 3.5 ay önce minnoşum oldu tabii o gelmeden bebek arabamizi aldik. Yoyko city almak istedim ve 1.5 aydir zaten hic bir sekilde kullanmadim benim dogumum zorlu gecmisti korona bebek yeni vs vs diye kisacasi su son 20-25 gundur dogru duzgun bebek arabasini alip ciktim disariya ama sanki 2-3 yildir kullaniyormusum gibi sorun yasamaya basladim var mi benim gibi yoyko kullanip sorun yasayan ?