kızlar temmuzun 6sında yani salı günü kontrole gitmiştim devlet hastanesine tam 24 haftalık olması gerekirken 23+4 çıktı 3 gün geride gözüktü 611 gr dedi geride olması beni üzdü sizce 2 3 gün geriden gelmesi önemli mi? beni perinatoloji riskli gebelik bölümüne yönlendirdi kayıt açtım randevu tuttur gel dedi randevu da bulamadım perinatolijeye hiçbiyerde istanbulda oturuyorum başına böyle bişey gelen varmı