Beste13 39.haftaya girdim kız bebeğim olacak inşallah. 3238 gr olmuşuz. Çok mu zsyıf bebeğim acaba? Kızlar erkrk bebeklerden daha zayıf olurlar diyorlar. Yoksa bir teselli mi?
Rojinn Beste13 Bence bebeğinin kilosu gayet iyi bu tür şeyleri düşünme sağlıklımı ona odaklan kız kilolarına gelince ben beş kilo doğmuşum 😂😂yani yok öyle bişi
Minanin_Annesi Beste13 Gayet iyi hiç takma kafana Benim ki de seninkinden fazla birazcık normal yapamyacam mesela
Beste13 Minanin_Annesi Rabbim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin bize. Benim bebeğimde kanala giremediği için sezeryan olacağım
Rojinn Beste13 Aynen canım kilo olayı biraz genetiğede bağlı mesela biri var çok sağlıklı beslenir 2 buçuk kilo doğar biri hiç dikkat etmez 4 buçuk kilo doğurur senin bebişin gayet iyi Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏼
Minanin_Annesi Beste13 Benim ki de girmemiş hiç sancı yok belirti vs yok normal doğumu denesek dedik de. Ne zaman sezeryan oluyorsun
Sedatasdan Bence bebişin gayet iyi 200 grmı şiş olsa doğduktan sonra 3 kilo da bence çok iyi hem doğum slmrası kilosuna çok takılma bence zayıf doğan bebekler çok iyi gelişiyo sende iyi bir şekilde beslenir bebeğini emzirirsen gayet gelişimi güzel olur bence Rabbim sağlık sıhhat nasip etsin takma kafana kavuşmanıza az kalmış bunları düşünme bence 😊
Beste13 Minanin_Annesi salı günü inşallah. Benim sancılarım çok fazla. Son güne kdr bekleyelim dedi doktorum ama sancılarımı görünce bebek ve bnm sağlığım için sezeryana karar verdi