Kızlar 4 gün önce bebeğim baya oynuyordu ve yatacak zaman lavaboya girdiğimde benden sarı renk sümük gibi koyu bir şey geldi ve korktum doğumum sezeryan olucak ve 38 haftada alıyorlar ve oo leke geldikten sonra yattığım yerde bebeğim yine oynuyordu ve sabah kalktığımda 1 kez daha geldi sizde böyle şey oluyormu acaba akıntı mı yoksa nişan mı bu arada 34+4 günlük olduk