Baleda Doktorum bebeğime baktı bebeğin plasentasında bir cok nodul olduğunu soyledi başka doktora yönlendirdi. Şuanlık bakamadı kötü bişey mı bilgisi olan var mı? Bana yardımcı olur musunuz